Problemen met het synchroniseren van contactpersonen van Hotmail-account naar mobiele telefoon


Hotmail help desk

Kan uw Hotmail-contact of agenda niet worden gesynchroniseerd op uw mobiele apparaat? Nou, je hebt je bestemming bereikt, want hier vind je de oplossing voor je probleem. Voordat we aan de slag gaan met de onderstaande procedure om het synchronisatieprobleem met uw Hotmail-account op te lossen, willen we u informeren dat u de agenda en contactpersonen op IMAP- en POP-account niet kunt synchroniseren. Aangezien IMAP- en POP-accounts synchronisatieprotocollen zijn, kunnen ze alleen e-mail synchroniseren en niets anders. Volg nu de onderstaande stappen om synchronisatieproblemen met uw Hotmail-account op te lossen. Merk op dat de volgende procedure alleen van toepassing is op de Android-app Outlook.
  • Open eerst de Outlook-toepassing op uw smartphone en ga vervolgens naar Agenda.
  • Klik op het pictogram met drie lijnen in de linkerbovenhoek en klik vervolgens op de optie Agenda om het te selecteren.
  • Ten tweede moet u controleren of Outlook-contactpersonen op uw mobiele apparaat zijn ingeschakeld. Om dit te doen, opent u eerst Instellingen op uw mobiel en gaat u vervolgens naar het paneel Toepassingen.
  • Selecteer Outlook en schakel vervolgens Contacten in als dit nog niet is ingeschakeld.
  • Selecteer uw Hotmail-account en selecteer Contacten synchroniseren.
  • Om Outlook-contactpersonen op iOS-apparaat in te schakelen, opent u de toepassing Instellingen.
  • Selecteer Outlook en klik vervolgens op Contacten.
  • Zorg ervoor dat u Vernieuwen van achtergrondapp hebt ingeschakeld.
  • Open daarna Outlook op uw mobiel en open de instellingen.
Als alle bovenstaande stappen niet helpen en u uw agenda en contactpersonen nog steeds niet kunt synchroniseren vanuit uw Hotmail-account, voert u de onderstaande stappen uit om problemen met uw mobiele Outlook-applicatie op te lossen.
  • Open de Outlook-app en selecteer Instellingen.
  • Selecteer uw Hotmail-account waarin u wordt geconfronteerd met dit synchronisatieprobleem.
  • Klik op de optie Account resetten en controleer of het probleem blijft bestaan.
  • Als het probleem zich blijft voordoen, meldt u zich af bij uw account bij de toepassing en voegt u het opnieuw toe.
  • Open hiervoor de Outlook-app op uw smartphone en selecteer vervolgens Instellingen.
  • Selecteer het account waarin u deze problemen ondervindt en klik vervolgens op de optie Account verwijderen.
  • Klik nu op Verwijderen van dit apparaat en voeg vervolgens uw e-mailaccount opnieuw toe zoals u de eerste keer deed.
Hulp nodig met uw Hotmail-account? Neem contact op met Hotmail Nederland + 31-203690314 voor hulp bij al uw problemen met uw account.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe het probleem van langzaam laden van Hotmail-accounts oplossen?

Hoe een Hotmail-e-mail van andere websites af te melden?

Hoe voer ik een zoekopdracht uit met filters in een Hotmail-account?